.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نمی‌شود. افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نیست
وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نمی‌شود.(ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)

تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم. جوان ترين و مسن ترين كانديداهاى احتمالى انتخابات رياست جمهورى ١٤٠٠
تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم.(ادامه)
واکنش جهرمی به احتمال فیلترینگ اینستاگرام
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در گفتگو با رادیو تهران درباره احتمال فیلتر اینستاگرام توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. صداوسيما متهم اصلی كندی اينترنت
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. (ادامه)
شمال نیوز : با توجه به اینکه مراکز و منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی شامل کتابخانه و بخش اطلاع رساني و مرجع و بخش کارشناسی مرکز پژوهش ها و کتابخانه فارابی از مهمترین و مجهزترین منابع اطلاعاتی کشور محسوب می شود.... آبا نمایندگان از منابع اطلاعاتی مجلس استفاده می‌کنند؟
شمال نیوز : با توجه به اینکه مراکز و منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی شامل کتابخانه و بخش اطلاع رساني و مرجع و بخش کارشناسی مرکز پژوهش ها و کتابخانه فارابی از مهمترین و مجهزترین منابع اطلاعاتی کشور محسوب می شود....(ادامه)
هشدار رهبر انقلاب به وزير اطلاعات: اين اظهارات به ضرر وزارت اطلاعات و اقتصاد ملي است
برخی شنیده‌ها حاکی است در پی اظهارات اخیر منتشرشده از سوی حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه نباید با مفسدان اقتصادی با تندی برخورد کرد، رهبر معظم انقلاب به حجت الاسلام علوی هشدار داده‌اند که این بیانات "به‌ضرر وزارت اطلاعات" و نیز "به‌ضرر اقتصاد ملی" است.(ادامه)
تودیع و معارفه مديركل اطلاعات مازندران با حضور وزير اطلاعات(خبر)
(ادامه)
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود.

سرکشي به حساب‌ ميليونرها ممنوع! /‌بانک‌ها مي‌ترسند
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود. (ادامه)
ماجرای فرزند لاریجانی در مجلس مطرح شد
(ادامه)
سه هفته ديگر چنين روزي وقتي كه حسن روحاني در صحن علني مجلس براي يك دوره چهار ساله سوگند ياد كند، به سمت رييس مجلس باز مي‌گردد و پاكتي را به او مي‌دهد؛ پاكتي كه اسامي وزراي پيشنهادي دولت براي چهار سال بعدي را علني خواهد كرد.
حسن روحاني كدام اسامي را تحويل علي لاريجاني مي دهد؟/ رونمايي از وزرا در ساعت پنج عصر(خبر)
سه هفته ديگر چنين روزي وقتي كه حسن روحاني در صحن علني مجلس براي يك دوره چهار ساله سوگند ياد كند، به سمت رييس مجلس باز مي‌گردد و پاكتي را به او مي‌دهد؛ پاكتي كه اسامي وزراي پيشنهادي دولت براي چهار سال بعدي را علني خواهد كرد. (ادامه)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود. از استیضاح‎هاي عبدالله نوري و کردان تا عزل پورمحمدي | وزارتخانه ای که سیاسی‌ترین است(خبر)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود.(ادامه)
دولت یازدهم روز 12 مرداد ماه سال 92 با مراسم تنفیذی که در محضر رهبر معظم انقلاب انجام شد آغاز به کار کرد و احتمالاً بر اساس گفته یکی از اعضای هیات رئیسه 10 یا 11 مرداد به پایان می رسد و جای خود را ....

نارضایتی روحانی و پیش‌بینی تغییرات بیشتر از ۵۰ درصد در کابینه دولت
دولت یازدهم روز 12 مرداد ماه سال 92 با مراسم تنفیذی که در محضر رهبر معظم انقلاب انجام شد آغاز به کار کرد و احتمالاً بر اساس گفته یکی از اعضای هیات رئیسه 10 یا 11 مرداد به پایان می رسد و جای خود را .... (ادامه)
ابوعايشه کيست؟
ماجرای يکی از فرماندهان ارشد داعش که در جريان يک عمليات پيچيده در کرمانشاه به هلاکت رسيد، منتشر شد. (ادامه)
شمال نيوز : سخنگوی وزارت کشور در رابطه با محدود بودن مشاغل و مقاماتی که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا دارند توضیحاتی ارائه داد. کساني که بايد براي انتخابات از سمت خود استعفا دهند
شمال نيوز : سخنگوی وزارت کشور در رابطه با محدود بودن مشاغل و مقاماتی که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا دارند توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
وزير اطلاعات با لباس مبدل + عکس
(ادامه)
سفر سروزير ارشد استانهای شرق سريلانكا به مازندران
سروزير ارشد استانهای شرق سريلانكا به مازندران سفر می كند.(ادامه)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند  تقدیر و تشکر کردند ..... پیام تقدیر و سپاس خانواده شهیدان طوسی (خبر)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند تقدیر و تشکر کردند .....(ادامه)
 سخنگوی وزارت کشور گفت: با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی از اخذ رای تکراری و رأی دادن با شناسنامه دیگران و به طور کلی از هر گونه تخلف انتخاباتی از این حیث به طور کامل پیشگیری می‌شود.

​بساط رای دادن با شناسنامه دیگران جمع می‌شود
سخنگوی وزارت کشور گفت: با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی از اخذ رای تکراری و رأی دادن با شناسنامه دیگران و به طور کلی از هر گونه تخلف انتخاباتی از این حیث به طور کامل پیشگیری می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرار است شرکت‎ها برند در حوزه آی‎تی و آی‎سی‎تی کشور، در تفاهم‎نامه‎ای، ظرف یک‎سال آینده 2 هزار میلیارد تومان در مازندران سرمایه‎گذاری و 4 هزار شغل مستقیم ایجاد کنند. پروژه ایجاد 4000 شغل در حوزه آی‎تی در مازندران کلید خورد
شمال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرار است شرکت‎ها برند در حوزه آی‎تی و آی‎سی‎تی کشور، در تفاهم‎نامه‎ای، ظرف یک‎سال آینده 2 هزار میلیارد تومان در مازندران سرمایه‎گذاری و 4 هزار شغل مستقیم ایجاد کنند.(ادامه)
مازندران فردا میزبان دو وزیر
دو وزیر فردا به مازندران سفر می کنند.(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
با هیئت رئیسه مجلس دهم بیشتر آشنا شوید
در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه دائم مجلس دهم تعیین شد؛ بر این اساس، علی لاریجانی به عنوان رئیس و آقایان پزشکیان و مطهری به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد.
..... عده‌اي خواهان اداره کشور به شکل احمدي نژادي هستند!
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد. .....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ... آقای احمدی‌نژاد ؛ لطفا به "خانه‌نشينی" ادامه بده !
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ...(ادامه)
شمال نیوز: دستگاه های دولتی و عمومی خدمات و سرویس های خود را برون سپاری کنند و با واگذاری پروژه ها به شرکت های استان، رونق اقتصادی بازار مازندران را در اولویت قرار دهند.

پیش بینی درآمد 90 هزار ميلياردی درحوزه ICT / سهم 5هزار و 600 میلیاردی مازندران از اين درآمد
شمال نیوز: دستگاه های دولتی و عمومی خدمات و سرویس های خود را برون سپاری کنند و با واگذاری پروژه ها به شرکت های استان، رونق اقتصادی بازار مازندران را در اولویت قرار دهند. (ادامه)
نسبت‎های فامیلی در مجلس دهم
نسبت خانوادگی میان نمایندگان مجلس و برخی مسئولین در بیرون مجلس، از مواردی است که بعضا در مجالس مختلف شاهد آن بوده‎ایم. (ادامه)
آغاز ثبت نام بازنشستگان برای دریافت کارت اعتباری خرید
شمال نیوز: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شنبه هفته آينده ۴ ميليون بازنشسته مي توانند براي دریافت کارتهاي خريد کالای ایرانی به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.(ادامه)
19 دي پايان مهلت اعتراض رد صلاحيت شدگان
قائم مقام وزير و سخنگو وزارت کشورگفت : داوطلباني که صلاحيت آنها از سوي هيئت هاي اجرايي احراز نشده است به مدت 4 روز يعني تا پايان وقت اداري شنبه 19 دي مي توانند به هيئت هاي نظارت استان ها مراجعه و اسناد و شکايات خود را ارائه کنند . (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.